مکمل ساشه آرژی پلاس

35
دسته: 0 از 5 2فروش موفق برند: Trust
آماده ارسال
خرید محصول مکمل ساشه آرژی پلاس

قیمت: ۳,۵۹۸,۰۰۰ تومان

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

مکمل ساشه آرژی پلاس

ساشه ال- آرژنین، بسته‌بندی کوچکتر از  مکمل غذایی آرژی پلاس است که به صورت ساشه عرضه می‌شود. این مکمل با نام ال- آرژنین (مولوکول معجزه‌گر) هم شناخته می‌شود. بدن ما ال – آرژنین را به اکسید نیتریک تبدیل کرده و باعث شل شدن و بزرگ‌تر شدن رگهای خونی شده و گردش خون را در بدن بالا می برد. جریان خون بهتر در بدن می‌تواند مزایای بسیاری از جمله ایجاد تعادل در سطح فشار خون سالم، کمک به رشد عضلانی و استخوانی، افزایش قد و.. به همراه داشته باشد.

توضیحات

مکمل عذایی ال- آرژنین ساشه آرژی پلاس

مکمل های غذایی نقش مهمی در بدن ما دارند. این مکمل ها باعث می شوند بدن ما با کمبود رو به رو نشده و به راحتی نیاز های خود را تامین کند. بدن ما با مصرف مکمل ها نیاز هایی که با مواد غذایی تامین نمی شود را بر طرف می کند. از این رو پیشنهاد فوراور تهران به شما این است که استفاده از این مکمل ها را بخشی از رژیم غذایی روزانه ی خود قرار دهید تا از بروز بیماری های مختلف پیشگیری نمایید. در ادامه به معرفی خواص و ویژگی های فوق العاده مکمل آرژی پلاس فوراور میپردازیم. آرجی پلاس تمام قدرت های موجود در ال- آرژنین را فراهم می آورد و افزون بر آن، حاوی موارد بسیار مفیدی برای بدن است.

یکی از بهترین روشهای بالا نگه داشتن دم عضلات در طول روز، مصرف منظم همزمان آرژنین و ویتامین سی با هم است آرژی لاس فوراور این مواد را با بهترین ترکیب دارد.آرژنین در بدن باعث بالا رفتن هورمون رشد میشود که از غده هیپوفیز نشات میگیرد و موجب افزایش حجم و استقامت عضلات میشود. مکمل غذایی آرجی دارای ال-آرژنین(L-Argenine) نوعی اسید آمینه بسیار قوی می باشد و باعث شل شدن و بزرگ تر شدن رگهای خونی شده و گردش خون در بدن را بالا می برد.یکی از فوائد ویتامین سی برای بدن، افزایش جریان خون و روان حرکت کردن آن در داخل رگهاست که همین عمل باعث افزایش جذب آرژنین می شود.همچنین آرجی پلاس فوراور به دلیل دارا بودن قابلیت‌هایی نظیر افزایش متابولیسم چربی‌‌ها وکاهش فشار خون میتواند برای افراد چاق و دارای اضافه وزن بسیار کمک کننده باشد.

خواص و ویژگی های اسید امینه ال آرژنین مکمل ساشه آرژی پلاس

تحریک، ترشح و آزادسازی هورمون رشد HGH از غده هیپوفیز، افزایش توده و حجم عضلانی و رشد عضلات، رشد و بازسازی بافت ها و استخوان، تولید انرژی، گسترش و بهبود سیستم ایمنی بدن و بهبود سیستم عصبی، کاهش زمان ترمیم، زخم و جراحات و تسریع زمان ترمیم و بهبود بافت‌های آسیب دیده، کاهش ریسک بیماری‌های قلبی و سلامت عمومی سیستم قلبی عروقی، کاهش بافت آدیپوز چربی بدن و سوخت و ساز گلوکز و کمک به کاهش وزن، کمک به افزایش حساسیت و عملکرد انسولین، بهبود عملکرد جنسی مردان، افزایش بارورسازی مردان و زنان و افزایش تولید اسپرم، کمک به تولید هورمون ضد پیری، سایر خواص مکمل آرژی پلاس فوراور..

ال آرژنین به عنوان ترشح کننده هورمون ضد پیری عمل می کند.

بر حساسیت ترشح انسولین تاثیر می گذارد و به خصوص در حفظ سطح گلوکز خون موثر است. به سوخت و ساز منظم چربی ها و کلوگز کمک می کند. عصاره انگور قرمز این مکمل غذایی به کاهش کلسترول خون کمک می کند. ترکیب میوه های آن غنی از منابع آنتی اکسیدان هستند و با تاثیرات مخرب رادیکالهای آزاد و تخریب سلول های بدن مقابله می کنند. ال آرژنین حجم عضلات را افزایش داده و آنها را تقویت می کند در حالی که افتهای چربی را کاهش می دهد، به همین علت برای ورزشکاران و افرادی که بدنی ضعیف و کم عضله و لاغر دارند بسیار مناسب است.

اکسید نیتریک جریان خون را بهبود می بخشد و عملکرد جنسی را بهتر می کند. ال آرژنین بهرشد بافت های عضلانی و اسکلت بندی بدن یا استخوان ها و در افرادی هم به افزایش قد کمک کرده و آسیب دیدگی آنها را ترمیم می کند بنابراین مصرف آن پس از شکستگی ها و جراحتهای بافتی بسیار مفید است. به بهبود فشار خون و دستگاه قلبی عروقی کمک می‌کند. سیستم ایمنی را تقویت می کند. اکسید نیتریک به دست آمده از ال آرژنین مورد استفاده سلولهای سفید خون و سایر سلول های زباله خوار قرار می گیرد و بنابراین به بدن در حمله به باکتری ها کمک می کند.

ترکیبات مکمل آنتی اکسیدانی آرجی پلاس:

ویتامین ث ، ویتامین د۳ ، ویتامین ک۲ ، ویتامین ب۶ و ب۱۲ ، فولیک اسید ، پودر مویز، پودر الدربری، پودر تمشک، پودر گیلاس، پودر شاتوت، پودر زغال اخته. انار (که خواص آنتی اکسیدانی آن بر همگان آشکار است.) عصاره انگور قرمز (که به تعادل سطح کلسترول بدن کمک می کند.) پوست انگور و عصاره توت (که در بهبود سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارند.)

این مواد، روی هم رفته، نسل جدیدی از مکمل ها را ارایه می کنند که برای سلامتی کل بدن مفید هستند. فقط یک قاشق از آرژی پلاس را با آب های طبیعیِ فورِاوِر یا با نوشیدنی های آلوورا ترکیب کنید تا سلامتی تمام اندام هایتان بهبود یابد. می توانید با افزودن ال- آرژینین به رژیم غذایی خانواده، سلامتی بهینه همه اعضای خانواده تان را ارتقا دهید.

محتوای بسته و روش مصرف آرجی پلاس

محتوی: ۱ ساشه ١٠ گرمی که بهترین روش مصرف آن روزانه یک بسته با ۲۴۰ میلی لیتر آب یا سایر نوشیدنی ها مخلوط کرده و بنوشید. برای بانوان باردار یا ابتلا به بیماری های خاص، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۳,۵۹۸,۰۰۰ تومان