فوراور آی ویژن (مکمل جدید بینایی) | Forever iVision

30
دسته: 0 از 5
آماده ارسال
خرید محصول فوراور آی ویژن (مکمل جدید بینایی) | Forever iVision

قیمت: ۱,۶۰۵,۰۰۰ تومان

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

فوراور آی ویژن (مکمل جدید بینایی) | Forever iVision

آی ویژن فوراور یک مکمل کامل در دنیای دیجیتال برای حفظ سلامت چشم مانند شبکیه، عنبیه و قرنیه است. در عصر دیجیتال امروز، چشمان ما بیش از هر زمان دیگری فعالیت دارند. ما نیازمند فیلتر کردن اشعه ماورا بنفش و مقابله با آلودگی هستیم تا سلامت چشم‌هایمان را حفظ کنیم.

توضیحات

آی ویژن فوراور مکملی کامل در دنیای دیجیتال

در عصر دیجیتال امروز، چشمان ما بیش از هر زمان دیگری فعالیت دارند. ما نیازمند فیلتر کردن اشعه ماورا بنفش و مقابله با آلودگی هستیم تا سلامت چشم‌هایمان را حفظ کنیم. همچنین، هر روز چشم‌هایمان تحت تأثیر نور آبی منتشر شده از تلفن‌های همراه، رایانه و تلویزیون قرار می‌گیرند. مراقبت از چشم برای محافظت در برابر خستگی و آسیب‌های طولانی‌مدت بیش از هر زمان دیگری مهم شده است. در این مورد، تغذیه مناسب اولین خط دفاعی است، و این در حالی است که اکثر رژیم‌های غذایی عصر دیجیتال فاصله زیادی تا مفید بودن برای بدن ما  دارد

آی ویژن، فوق العاده برای چشم

کمپانی فوراور با معرفی Forever iVision™، مکملی پیشرفته برای تغذیه و محافظت از تمامی اندام چشم از جمله شبکیه، عنبیه و قرنیه اقدامی مفید برای سلامت و تقویت بینایی کرده است. این مکمل با ویتامین‌ها، قدرت آنتی‌اکسیدانی بالا، گیاهان مفید و مواد پیشرفته از نظر علمی تهیه شده و پشتیبانی کاملی از چشم را فراهم می‌کند.
عصاره زغال اخته ترکیبات آنتی‌اکسیدانی فوق‌العاده بالایی ارائه می‌دهد که نقش مهمی در سلامت چشم دارند. همچنین، کمپانی فوراور بتا کاروتن را به شکل ویتامین A طبیعی، ماده مغذی موجود در هویج که از سلامت چشم و بینایی پشتیبانی می‌کند، در فوراور iVision قرار داده است.
عنصری که مکمل iVision را از سایر مکمل‌های تقویت بینایی جدا می‌سازد، Lutemax® 2020 است که بر اساس مطالعات بالینی بدست آمده است. این ماده سبب ایجاد لایه محافظتی روی چشم برای جلوگیری از ورود نور مصنوعی به داخل چشم و اسیب زدن می‌شود.
با چالش‌های مدرن امروز، مکمل چشم iVision فقط برای بزرگسالانی نیست که به دنبال محافظت از چشم‌های خود در برابر آسیب هستند. نوجوانان و افراد در هر سنی می‌توانند از مزایای مکمل iVision برای بهبود سرعت پردازش بصری، کمک به دوباره پر کردن رنگدانه ماکولا و مبارزه با قرار گرفتن در معرض نور آبی بهره‌مند شوند.

 

ویژگی ها و مزایای فوراور آی ویژن

  • سرشار از ویتامین آ، ای و سی
  • حاوه عصاره زغال اخته و تکنولوژی پیشرفته Lutemax
  • پشتیبانی از سلامت کامل چشم
  • کمک به جلوگیری از عبور اشعه آبی وسایل الکترونیکی به درون چشم
  • بهبود دهنده سرعت پردازش بصری
  • کاملا بدون گلوتن

 

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۱,۶۰۵,۰۰۰ تومان