شامپو آلوئه جوجوبا فوراور (بسته بندی تیوپی) – Aloe-Jojoba Shampoo

34
دسته: 0 از 5 1فروش موفق برند: Forever
آماده ارسال
خرید محصول شامپو آلوئه جوجوبا فوراور (بسته بندی تیوپی) - Aloe-Jojoba Shampoo

قیمت: ۹۶۵,۰۰۰ تومان

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

شامپو آلوئه جوجوبا فوراور (بسته بندی تیوپی) – Aloe-Jojoba Shampoo

شامپو فوق العاده آلوئه جوجوبا فوراور هم اکنون با فرمولاسیونی قوی تر و بسته بندی جدید جذاب، عرضه شد.

توضیحات

شامپو آلوئه جوجوبا جدید (بسته بندی و فرمولاسیون جدید)

پیدا کردن شامپوی خوب و باکیفیتی که ضمن تمیز کردن کامل موها، به بافت آن ها آسیب نزده و حتی به تقویت تارهای مو بپردازد. شامپو جوجوبا فوراور با فرمولاسیون و بسته بندی جدید، دقیقا همان شامپوی مد نظر شما است. این محصول در کنار قدرت تمیز کنندگی موها، آن ها را تقویت کرده و مواد مغذی مورد نیاز موی سر را تامین می کند. همچنین PH پوست سر را نیز تنظیم می کند تا از بروز مشکلاتی نظیر ریزش مو یا شوره سر جلوگیری شود.

 

ویژگی های شامپو جوجوبا جدید فوراور

شامپو آلوئه جوجوبا تیوپی فوراور ترکیبی قدرتمند از مواد طبیعی و ارگانیک شامل آلوئه ورا، روغن دانه جوجوبا و روغن آرگان اصل است. از جمله مشخصات و ویژگی های این محصول فوق العاده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-مناسب برای انواع مو

-بدون ایجاد حساسیت

-افزایش نرمی و لطافت مو

-تنظیم PH پوست سر

-با قابلیت ایجاد کف طبیعی و فراوان برای شستشوی ساده تر چربی و انواع کثیفی

-حاوی عصاره خالص آلوئه ورا، روغن آرگان و روغن دانه جوجوبا

-صد درصد طبیعی و ارگانیک

-فاقد گلوتن

-تولید شده بدون انجام تست حیوانی

 

شامپو آلوئه جوجوبا جدید: بدون سولفات و ماده شیمیایی

شامپو آلوئه جوجوبا بدون استفاده از سولفات، به حفظ تعادل طبیعی رطوبت پوست سر شما و در عین حال نرم و قابل کنترل بودن آن کمک می کند. ژل آلوئه ورا تثبیت شده فوراور، نه تنها به موها کمک می کند تا رطوبت خود را حفظ کنند؛ بلکه به عنوان یک ماده امولسیون کننده طبیعی عمل می کند و باعث می شود موها با درخششی فوق العاده شسته شوند.

برای تقویت موهای شما، این شامپو حاوی روغن طلایی جوجوبا است که غنی از مواد معدنی و اسید های چرب مفید بوده و باعث تقویت پیاز مو میشود. همچنین روغن آرگان اصل (طلای مایع)، ویتامین B5 و روغن گل رز را به این شامپو اضافه کردیم تا میزبان خوبی برای موهای شما باشد.

شامپو آلوئه جوجوبا فوراور برای تمامی اعضای خانواده مفید است و برای افرادی که موهای خود را رنگ می کنند، بخصوص در کنار نرم کننده آلوئه جوجوبا فوراور بسیار عالیست.

 

ترکیبات

Aloe Barbadensis Leaf Juice (Stabilized* Aloe Vera Gel/gel d’aloes officinal stabilise*) Water (Aqua/Eau), Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Lauryl Glucoside, Argania Spinosa Kernel Oil, Panthenol, Rosa Canina Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Sorbitan Oleate Decylglucoside Crosspolymer, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyacetophenone, Dimethicone PG-Diethylmonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Propanediol, Citric Acid, Chlorphenesin, Disodium EDTA, Potassium Sorbate, Fragrance (Parfum)

 

محتوی: 296 میلی لیتر

نحوه استفاده: شامپو را به موهای مرطوب اضافه کرده و به آرامی ماساژ دهید تا پوست سر تحریک و کف نرم ایجاد شود. سپس کاملاً آبکشی کنید. برای بهترین نتیجه با نرم کننده آلوئه جوجوبا جدید فوراور استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۹۶۵,۰۰۰ تومان