آلوئه فرست (اسپری ترمیم و تقویت پوست و مو) – Aloe First Spray

34
دسته: , 0 از 5 1فروش موفق برند: Forever
آماده ارسال
خرید محصول آلوئه فرست (اسپری ترمیم و تقویت پوست و مو) - Aloe First Spray

قیمت: ۹۴۸,۰۰۰ تومان

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

آلوئه فرست (اسپری ترمیم و تقویت پوست و مو) – Aloe First Spray

آلوئه فرست، مکملی عالی برای تمام جعبه های کمک های اولیه است. دارای فرمولی منحصر به فرد برای تسکین پوست و بهترین گزینه اولیه برای آرام کردن سوزش های خفیف پوستی است. آلوئه فرست که با پایه ژل غنی شده آلوئه ورا تهیه شده است که برای تقویت و رشد مو و سلامت و ترمیم پوست مناسب می‌باشد، همچنین حاوی پراپولیس زنبور عسل، آلانتوین و یازده عصاره گیاهی منحصر به فرد است. موم زنبور عسل، به طور طبیعی خواص تسکین بخشی پوست و پاک کنندگی ژل آلوئه ورا را افزایش می دهد و به همین دلیل به این فرمول اضافه شده است.

توضیحات

اسپری آلوئه ورا و بره موم زنبور عسل

این اسپری متشکل از ژل خالص آلوئه ورا، بره موم زنبور عسل Propolis، آلانتوئین Allantoin و عصاره یازده گیاه با ارزش است. آلوئه فرست فوراور با ﺧﻮﺍﺹ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺟﻬﺖ ﮐﺎﻣﻞ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﺪ ﺩﻓﺎﻋﯽ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻋﻔﻮﻧﺖ ﻫﺎ ساخته شده است. پیش رو در مورد خواص بی نظیر این محصول بر پایه آلوئه ورا صحبت میکنیم.

 

خواص و موارد کاربرد الو فرست فوراور

این محصول قدرت فوق العاده ای در دفع عناصر آلوده موها دارد. همین نکته موجب شده است تا بسیای از سالن های زیبایی از اسپری فرست فوراور به عنوان اسپری حالت دهنده مو استفاده نمایند. فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که نه تنها حالت پذیری موها بیشتر شده و عناصر آلوده آن از جمله شپش، موخوره و شوره سر از بین می رود، بلکه اثرات خشکی موها در اثر فر کردن و یا استفاده از لوازم حرارتی آرایش مو نیز رفع می شود.

با توجه به خاصیت تسکین دهندگی اسپری فرست فوراور، اغلب افراد پس از اصلاح موهای صورت و بدن خود، از این اسپری روی پوست خود استفاده می کنند تا از التهاب و قرمزی آن جلوگیری نمایند.

-تسکین دهنده زخم و سوختگی

-بهبود طبیعی زخم های سطحی، سوختگی، سائیدگی، آفتاب سوختگی، سوزش پوست و سایر التهابات پوستی

-دفع آلودگی های داخل مو و شپش و موخوره

-قابل استفاده به عنوان اسپری حالت دهنده مو

-تقویت رشد مو

-کاهش ریزش مو

-مفید برای پوست کف سر و رفع شوره سر

-کمک به بهبود موخوره

-با PH مناسب پوست و مو

-بهبود دهنده خشکی مو و آسیب های ناشی از رنگ و دکلره

-رویش مجدد موی سر

-کاهش اثرات منفی ناشی از استفاده مداوم از لوازم حرارتی مو نظیر اتو مو، سشوار و …

-مناسب جهت رفع حساسیت های پوستی

-کاهش عوارض ناشی از آلودگی های جوی و تاثیر نامطلوب آن ها روی مو

-سازگار با انواع پوست، حتی پوست های حساس

-به بهبود بیماری زونا، صدف و ویتیلیگو (لکه های سفید پوستی)

-استفاده ساده و آسان

-حاوی پروپلیس (بره موم زنبور عسل) برای تقویت خواص پاک کنندگی و تسکین دهندگی آلوئه ورا

-حاوی الانتوئین

 

ترکیبات اسپری الو فرست فوراور

عصاره خالص آلوئه ورا نژاد باربادنسیس میلر، پروپلیس زنبور عسل، عصاره گل همیشه بهار، عصاره برگ و گل آویشن (تیموس وولگاریس)، عصاره برگ اکالیپتوس (آوکالیپتوس گلوبولوس)، عصاره برگ گیاه مریم گلی (Salvia Officinalis)، عصاره ریشه زنجبیل (Zingiber Officinale)، عصاره ریشه و ریزوم قاصدک (تاراکساکوم آفیسینال _ Taraxacum Officinal)، عصاره گیاه کالاندولا (Calendula Officinalis)، عصاره گل پاسی فلورا ادولیس (Passiflora Edulis)، عصاره آکیلیا میله فولیوم، عصاره گل آنتمیس نوبیلیس، عصاره بوراگو اوفیسینالیس، عصاره چوب سفید صندل (سانتالوم آلبوم)، توکوفرول (ویتامین ای طبیعی)، گلیسیرین، آلانسیون، آب، پلی سوربات 20، سیترات سدیم، متیل پارابن و اوره دیا زولیدینیل.

این اسپری تسکین دهنده حاصل ترکیب آلوئه ورا با عناصر ذکر شده می باشد. اسپری فرست فوراور PH مناسبی دارد که نه تنها به پوست و مو آسیبی وارد نمی کند، بلکه آن را به انتخابی مناسب برای استفاده پوست های حساس نیز تبدیل کرده است.

همراه شدن این ترکیبات با یکدیگر، الو فرست فوراور را به یک تسکین دهنده فوق العاده برای رفع خراشیدگی، انواع سوختگی، آسیب دیدگی و آفتاب زدگی تبدیل کرده است.

 

 

خواص پروپلیس برای پوست

پروپلیس یا همان بره موم زنبور عسل نوعی آنتی بیوتیک طبیعی است. این ماده با قارچ های پوستی مقابله کرده و پوست را ضدعفونی می کند. همچنین خاصیت پک کنندگی بالایی دارد که می تواند انواع آلودگی ها را از پوست پاک کند. ترمیم بافت زخم ها و اگزما، خاصیت دیگری است که این ماده طبیعی برای پوست به همراه دارد.

خواص الانتوئین برای پوست

الانتوئین ماده ای موثر برای مراقبت شخصی و به ویژه مراقبت از پوست است که  خاصیت مرطوب کنندگی بالایی داشته و به لایه برداری آهسته سلول های مرده از سطح پوست کمک می کند. در واقع می توان گفت که این ماده به حفظ رطوبت طبیعی بدن کمک می کند. همچنین به روند تکثیر سلولی جهت التیام زخم ها سرعت بخشیده و زمان بهبودی آن را کاهش می دهد. رفع خشکی پوست، بهبود اگزما و تاول های هموروئید، بریدگی های پوستی، زخم های چرکی و پسوریازیس از جمله دیگر خواص الانتوئین برای پوست می باشد.

 

ﻧﮑﺎﺕ ﮐﻠﯿﺪﯼ ﻣﺤﺼﻮﻝ آلوئه فرست فوراور

-وجود این محصول در قفسه حمام بسیار کمک کننده خواهد بود.

-ﺩﺭ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﺳﻮﺧﺘﮕﯽ، ﮐﻬﯿﺮ و ﻧﯿﺶ ﺣﺸﺮﺍﺕ ﻣﺆﺛﺮ ﺍﺳﺖ.

-آلوئه فرست ﻣﻮﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﺛﺮ ﻣﺨﺮﺏ ﻧﻮﺭ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﻭ ﮐﻠﺮ ﻣﺤﺎﻓﻈﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.

-ﮔﺮﻣﺎﯼ ﺍﻃﺮﺍﻑ ﻧﺎﺣﯿﻪ ﺑﺮﯾﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺭﺍ ﺧﻨﮏ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.

-ﻣﺤﻠﻮﻝ ﻣﺤﺎﻓﻈﺖ ﮐﻨﻨﺪﻩ فرست، از مو ها در برابر آسیب های حرارتی و آلودگی ها حفاظت میکند و موجب تقویت ریشه مو و رشد مجدد موها خواهد شد.

-التهابات و سوزش های خفیف پوستی را تسکین می دهد.

-برای تسکین پوست بعد از واکسینگ قابل استفاده است.

 

محتوی: ۴۷۳ میلی لیتر

روش استفاده: این محصول را به اندازه دلخواه به منظور تسکین و مرطوب سازی پوست بر نواحی دلخواه پوست استفاده نمایید.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۹۴۸,۰۰۰ تومان